WELL, 3 DAYS ITS GONNA BE

Hej!

Nu håll i er nu!

Åker hem redan på fredag och landar i Göteborg vid 12.20.  Har inte riktigt fattat det ännu men försöker smällta detta. Varför?

Jo, som ni kanske har läst så har vi byggarbetare i varenda rum förtillfället och situationen är inte hållbar. "Min toa" renoveras och mitt rum ska få sig en uppfräschning även så kommer inte ha någonstans att sova, så ML sa detta imorse och jag har nu bokat om min biljett och det har gått i fullrulle hela dagen. Har vart på baker street i svenska affären och handlat till killarna, informerar familjen, löser taxi-biljetter-m.m.

Så nu imorn blir det sista paket skickat, mer packning, till Oxford street en snabbis, å hämta mitt kk i tooting hos polisen.

Jag kommer sluta blogga när jag kommer hem till Sverige men är det någon som undrar nåt angående aupair jobb så maila;

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0