TRYING TO RELAX..

Hej!

Sitter i soffan och försöker ta det lugnt men det är lättare sagt än gjort. Hade svårt att somna igår också och gick sen upp tidigt för att gå till gymmet och träna för sista gången. Så nu sitter jag här med en go huvudvärk. Har pakat allt typ och inser att jag har tonvis med kläder! Fy fan har precis skickat ett 2 kg paket men fick köpa en till låda så jag inte måste betala övervikt på flyget. Kan inte fatta vart alla kläder kommer ifrån.

Så nu är det en låda den skickar jag iväg imorgon och lägger även ner resten av kläderna som ska med där. Ikväll ska jag till Tooting police station och hämta kk. Höll på att få en liten stressattack förut när jag insåg att jag har sjukt mkt kläder, så försöker nu bara komma ner i varv och planera hur jag ska göra. Har raderat nästan allt på mobilen och sagt hejdå till John och de andra. John erbjöd sig att köra mig till Heathrow men ML har redan bokat och betalat taxi så det var lite synd.

Nu ska jag ta upp tvättmaskinen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0