MOVIE NITE

Well well..

Onsdagen går mot sitt slut och det har vart en helt ok dag. Både Cian och Xay har varit jobbigt jobbiga men jag står ju som sagt ut ;)
Fick iväg paketet imorse och har sen bara chillat och hämtat ungar. Nu ska jag dra på Saving Private Ryan med Tom Hanks och sen blir det The League med Sean Connery. Såg The League för hundra år sedan men kommer inte ihåg om den är bra eller inte.. Vi får la se ;)

Imorgon är det att lägga i de sista plaggen och sen på kvällen bära ner 100 kilos väskan :P + det andra. Stackars taxigubben som ska lyfta upp det, hans rygg kommer bli pajj!
Ja imorgon som sagt är det sista sista dagen här i London med familjen och ska då ge killarna sin lilla överraskning efter maten :) Kan säga att det är lite Ahlgrens bilar, köttbullar, Tom&Jerry kex m.m
Blir nog poppis tror jag!

Ja men ni som undrar om fredag så ligger det till såhär.. Planet går från Heathrow at 9.20 och kommer landa på Landvetter at 12:20 så är i THN 13.30 typ? Så nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

hihi, du landar samma tid som Corre fast en dag för sent ;)

2011-05-11   22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0