LAST DAY

Hej på Er!

Sitter i trappan utanför Xay och Cians rum med laptopen i knät. They just mucking around och dom var supertrötta idag och även igår. Vi har haft en mysig dag Xay och jag, har kollat på Dispicable Me 3 gånger idag men den är faktiskt väldigt kul! Men efter 2 ggr blir den tredje lite uttjatad. Sen åkte ML, jag och Xay och hämtade Cian och Charlie. Sen blev det pizza och sen min lilla överraskningen som jag trodde var mycket uppskattad! Cian och Charlie kunde inte gå nog av Ahlgrens bilar och Xay var galen i Tom&Jerrys kex.

ML och jag har gjort klart pengar och annat smått. Så ska nu lägga biljetten och passet ihop så allt är done for 2morrow. Klockan kommer ringa 04.45. Jobbigt men kommer komma upp. Men kommer sova dåligt, det gör jag alltid när jag vet att det är superviktigt att jag kommer upp så jag inte missar taxi och planet.

Avskedet gick bra och jag tror jag killarna kommer vara uppe innan jag hoppar in i taxin. Nu ska jag fixa det sista innan jag bär ner väskorna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0