KEW GARDEN

Hej på er!

Är hemma nu och tar det lugnt. Har vart fullt upp hela dagen. Kom ju från St Margrets efter 12 och fräscade då till mig och tog mej sen tillbaka till Richmond och Kew Gardens och mötte Marie Brusing och hennes dotter Karin + Karins jobbarkompisar och en vän till Marie. Efter en fördrink hos Karin så gick vi till en italiensk restaurang och åt. Tog spagetti carbonara och vi avslutade med en lemon tart. Gott!

Helgen har varit väldigt bra. Stannde ju inne i fredags och tog det lugnt, lördagen sov jag ut och hängde med familjen till eftermiddagen och åkte sen och mötte upp Andrew och James. Sen kom även Evelina och Sofia och joina oss. Riktigt kul kväll igår! :D Jag fick ju endast £20 i lön denna veckan pga gymkostnaden men dom finns typ fortfarande kvar iallafall £5 :D Riktigt gott :)

Nu är det dags för en ny vecka, träning och besök på totally swedish. Så är veckan tänkt iallafall, men planerna kan ju såklart ändras! Nu ska jag kolla igenom mail och enbart chilla :) Trevlig söndags kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0