GOOD AND BAD

Efter nästan ett år i London kommer man ju på vad som är positivt och negativt med staden.
Jag kommer sakna London väldigt mycket efter hemkomsten till Sverige. Kanske inte i början på de två första veckorna, för då är man ju så glad över att se alla gamla vänner och familj och släkt. Men efter det och allt går in i den gamla vanliga så kommer jag nog sakna London väldigt mycket. I London finns ju allt, verkligen exakt allt. Människorna är underbara, vädret är bra (!) och jag gillar mentaliteten. Svenskar kan vara så stela och tråkiga och det jag absolut gillar är att killarna uppför sig som riktiga gentlemen! En svensk tjej är inte alls van vid deras uppvaktande och hur de beter sig. Men allt är bara positivt finns inte något negativt med de.

Det enda negativa med London är att det är en sjuk stor stad och det tar lång tid att transportera sig runt, allt finns inte på ett och samma ställe och det är mycket mycket lätt att göra av med pengar här. Det är dyrt att leva här.

Annars är allt superbra! I LOVE LONDON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0