15:50

Hej!

Är tillbaka från gymmet nu och ska ner och göra en sandwich. Var gött att gå och träna och bara va för en stund. Körde ben och mage idag :) Pappa jag lyfte dig till och med +några kilon. Jisses, mina ben är fan starka nu!

Nu ska jag typ enbart chilla sen fixa mig lite sen möta upp E & S, blir nog Twickenham ikväll. Den stora frågan är bara vad ska jag sätta på mig? Förresten vi får fira Sofia också som har en intervju på tisdag i gbg för sin skola som hon har sökt in till med foto. Hon åker på nästa fredag morgon och är tillbaka i London på tisdag kväll så på onsdag ska vi hänga för på torsdag tänker jag spendera hela kvällen med killarna och pyssla med allt innan jag åker.

Ida från Manchester kommer även hit på söndag verkar det som nästa helg! Så ska träffa henne :) Dom kommer med tåget från Manchester och stannar bara överdagen :) Kul!

Nu ska jag dock käka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0