11th MAY WEDNESDAY

God morgon!

Här spelas Chris Browns låt på högstavolym och då och då stämmer Steve in medans han lägger taket :P Gött att vakna till nåt annat än klockan ;)

Är färdig sminkad och ska käka frukost snart och sen tejpa igen lådan och gå iväg med den. Ska även dammsuga sen. Men allt verkar vara i sin ordning, jag stressa upp mig i onödan tror jag:P Är ju van att packa liksom,..

Japp idag är det onsdag vilket betyder att näst sista dagen jag ser killarna :( Imorgon ska dom få en lite överraskning. Tror den uppskattas! Cian är inte som vanligt märker jag, tänkte speciellt på det igår.. Han stod ju bredvid när ML och jag prata om ombokningen och då förklara ML att jag åker hem tidigare och ni skulle sett hur han blev i ansiktet stackarn.. :/ Usch imorgon blir det jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0