H&M

Blev ingen Dansa med vargar utan hoppade i duschen och tog tuben till Oxford street istället och handlade lite på H&M :) Blev en topp, en kofta, ett halsband och ett paraply. Får fylla på förråden till hösten nu så man inte fryser! :P
Förresten nu är familjen tillbaka och ungarna var glada att se mig speciellt Cian! :) Imorgon är det måndag så då är det träning och hämtning av barn som står på schemat.

Har förrsten skickat iväg mitt kuvert med mina röstsedlar till Valet så det känns som ett mindre problem i världen. Imorgon ska jag förresten hämta ett paket som kommit från Sverige. Den ligger på Royal Mails hylla just förtillfället pga att jag sov när dom ringde på dörren igår för att leverera det, typiskt. :P

Här är bilderna på kapen ;)


Kommentarer
Postat av: systeR

haha gött jag köpte samma tröja nr 1 för nåra veckor sedan;)

2010-09-12   20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0